HET CRUISERS PROGRAMMA

Het CRUISERS PROGRAMMA bestaat uit aluminium opbouwsystemen met verschillende wandinvullingen voor het 3,5 t/m 18 ton bedrijfswagensegment. Het begint bij de CityCruiser met een maximaal laadgewicht van 3,5 ton tot de GlobalCruiser met een maximaal laadgewicht van 18 ton.

Het CRUISERS PROGRAMMA biedt oplossingen voor aluminium opbouwsystemen in glasresteelwagens, koelwagens, open bakwagens en wagens met gesloten opbouw of schuifzeil. Gaat u voor de CityCruiser, RegioCruiser of GlobalCruiser?

null
KLANTSPECIFIEK
null
SCHERPE PRIJS
null
LICHTSTE OPBOUW
null
GROTER LAADVERMOGEN

De CityCruiser is de oplossing voor het vervoer van een beladen (maximaal 3,5 ton inclusief laadbak) bedrijfswagen met een gesloten opbouw. Dit maakt uw bedrijfswagen geschikt voor vervoer van nagenoeg alle goederen, van postpakketten tot bouwmaterialen en retailgoederen.

Door de lichtgewicht constructie uit aluminium met keuze uit verschillende wandinvullingen afhankelijk van de toepassing is de gesloten carrosserie specifiek geschikt voor kleinere transportwagens welke u mag besturen met een BE-rijbewijs. Bent u opzoek naar een snaplock, een carrosserie bestaande uit plankdelen van aluminium, dan is dat ook mogelijk. De CityCruiser is leverbaar in 3 types:

Amsterdam (aluminium snaplock);
Oslo (25 mm licht geïsoleerd);
Parijs (3,8 mm kunststof).

Het aantal opties is bijna onbeperkt. Van standaard oplossingen zoals opstappen, zijdeuren, pijpenluikjes, verschillende wandinvullingen, spiegeloverbouw, lat om lat, bindrail, sjorogen tot complete wanden met harmonicadeuren.

Naast een aantal standaard afmetingen, kan de Citycruiser worden gebouwd in de door u gewenste afmetingen.

De CityCruiser is beschikbaar in verschillende uitvoeringen met ieder zijn eigen specificaties. Klik op de uitvoering voor meer informatie:

CityCruiser Dubai

Cruiser Mammoet

Cruiser Farma

Cruiser Home Delivery

CityCruiser Slider

CityCruiser Kardel

CityCruiser Athene

CityCruiser Helsinki

CityCruiser Glasgow

Het grondraam wordt opgebouwd uit 60 mm hoge aluminium extrusie profielen welke volgens de opbouwvoorschriften van de truckfabrikant op het chassis worden bevestigd.

De vloer bestaat uit 15 of 18 mm dikke platen voorzien van antislip patroon en mes-en-groef verbinding bij de verbindingsnaden.

Achterzijde

Compleet geanodiseerd aluminium portaal met daarin 20 mm dikke Ecofont deuren. Hang- en sluitwerk bestaat uit twee RVS opbouwsluitingen met slot, vier geanodiseerde aluminium scharnieren en twee RVS deurvastzetters.

Zijwanden / kopschot

Diverse wandinvullingen – aluminium snap-lock, 25 mm licht geïsoleerde, of 3,8 mm BoyriLight kunststof panelen.

Laadklep Dhollandia 750 kg of 1000 kg – 4 cilinder, voorzien van aluminium platform. Topklep met doorlopend scharnier en gasveren, waterkering en aluminium laadklepdorpel tegen portaal.

Opgebouwd uit geanodiseerd aluminium kap- en brute aluminium toogprofiel met een lichtdoorlatende polyester plaat. Geïsoleerd 25 mm dakpaneel tegen meerprijs.

Aan de achterzijde blijven de achterlichten in de originele lichtbakken gemonteerd. Aan de binnenzijde is de laadruimte standaard voorzien van 1 stuks LED plafonnière. Tevens wordt de carrosserie voorzien van wettelijk verplichte zijverlichting, LED topverlichting achter en derde remlicht.

Kleurstelling

Wanden en achterzijde in 4 gangbare witte cabinekleuren; omrandingen in geanodiseerd aluminium.

Overig

Zwarte kunststof spatschermen boven de achterwielen, al dan niet voorzien van spatlappen en aluminium zijafscherming op RVS steunen. De carrosserie wordt desgewenst keuringsklaar afgeleverd, exclusief het wegen en keuren zelf.

Laadklep Dhollandia 750 kg of 1000 kg – 4 cilinder, voorzien van aluminium platform. Topklep met doorlopend scharnier en gasveren, waterkering en aluminium laadklepdorpel tegen portaal.

RTS biedt aanvullend op de CityCruisers twee grotere opbouwtypen: de RegioCruiser en de GlobalCruiser. De GlobalCruiser is ontwikkeld op basis van de flexibele condities van de RegioCruiser maar kent in plaats van een aluminium grondraam een stalen grondraam voor zwaardere belading.

Voor de chauffeur met het BE-rijbewijs heeft RTS al sinds jaar en dag de CityCruiser in het assortiment. Deze opbouw is verkrijgbaar via het dealernetwerk van de fabrikant. Nieuw op de markt is sinds begin 2013 de RegioCruiser en GlobalCruiser voor de chassis met meer tonnage. De RegioCruiser heeft een gesloten opbouw voor trucks met een 7,5 tot 12 ton chassis. De GlobalCruiser biedt mogelijkheden voor een chassis vanaf 15 ton met een stalen grondraam.

De RegioCruiser is dé oplossing voor het vervoer van een beladen (7,5 ton – 12 ton segment) bedrijfswagen met een gesloten opbouw. Dit maakt uw bedrijfswagen geschikt voor vervoer van nagenoeg alle goederen, van postpakketten tot bouwmaterialen en retailgoederen. Door de lichtgewicht constructie uit aluminium met keuze uit verschillende wandinvullingen afhankelijk van de toepassing is de gesloten carrosserie voor veel toepassingen geschikt. Bent u opzoek naar een snaplock, een carrosserie bestaande uit plankdelen van aluminium, dan is dat ook mogelijk.

Het grondraam is opgebouwd uit hoge aluminium extrusie profielen welke volgens de opbouwvoorschriften van de truckfabrikant op het chassis worden bevestigd.

De vloer bestaat uit 24 of 27 mm dikke platen voorzien van antislip patroon en mes-en-groef verbinding bij de verbindingsnaden. Ook kan een hardhouten vloer van 28 mm dik of een 23 mm dikke plywood multifloor met antislip toplaag worden gemonteerd.

Achterzijde

De achterzijde bestaat uit een portaal van RVS kokerprofiel

Zijwanden/kopschot

Wandinvulling 20 of 24 mm plywood of aluminium snap-lockprofiel.

Laadklep Dhollandia 1.000, 1.500 of 2.000 kg. Topklep met doorlopend scharnier en gasveren, waterkering en aluminium laadklepdorpel tegen portaal.

Opgebouwd uit geanodiseerd aluminium kap- en brute aluminium toogprofiel met een lichtdoorlatende polyester plaat. Geïsoleerd 25 mm dakpaneel tegen meerprijs.

Aan de achterzijde worden de achterlichten in RVS lichtbakken gemonteerd. Aan de binnenzijde is de laadruimte standaard voorzien van 2 stuks plafonnière. Tevens wordt de carrosserie voorzien van wettelijk verplichte zijverlichting en LED topverlichting achter.

Kleurstelling

Wanden en achterzijde in 3 gangbare witte cabinekleuren; omrandingen in geanodiseerd aluminium.

Het aantal opties is bijna onbeperkt. Van standaard oplossingen zoals opstappen, zijdeuren, pijpenluikjes, verschillende wandinvullingen, spiegeloverbouw, lat om lat, bindrail, sjorogen tot complete wanden met harmonicadeuren.

Naast een aantal standaard afmetingen, kan de RegioCruiser worden gebouwd in de door u gewenste afmetingen.

De GlobalCruiser is dé oplossing voor het vervoer van een beladen (maximaal 18 ton inclusief laadbak) bedrijfswagen met een gesloten opbouw. Dit maakt uw bedrijfswagen geschikt voor vervoer van nagenoeg alle goederen.

Op het stalen grondraam is een aluminium constructie gebouwd die geschikt is voor verschillende wandinvullingen, afhankelijk van de toepassing. Bent u opzoek naar een snaplock, een carrosserie bestaande uit plankdelen van aluminium, dan is dat ook mogelijk.

Dankzij de flexibele levering in specifieke onderdelen en halffabricaten, is de carrosseriebouwer zeker van een heel breed programma met tal van mogelijke maatvoeringen. De modulaire opbouw kent onder andere diverse wandinvullingen (plywood, ecofont, carbofont, geïsoleerd, snaplock, alu) en vloeren (betonplex, antislip, geïsoleerd 28 mm hardhout, alu). Daarnaast zijn tal van mogelijkheden voor daken en deuren (standaard wordt een fraai standaard RVS-achterportaal geleverd). De grote diversiteit aan uitvoeringen die zo ontstaat, biedt naast een totaalproduct op maat van de klant ook een uiterlijke afwerking op topniveau en een lange levensduur.

Het grondraam is opgebouwd uit stalen profielen welke volgens de opbouwvoorschriften van de truckfabrikant op het chassis worden bevestigd.

De vloer bestaat uit 24 of 27 mm dikke platen voorzien van antislip patroon en mes-en-groef verbinding bij de verbindingsnaden. Tevens heeft het een stalen grondraam. Ook kan een hardhouten vloer van 28 mm dik of een 23 mm dikke plywood multifloor met antislip toplaag worden gemonteerd.

Achterzijde

De achterzijde bestaat uit een portaal van RVS kokerprofiel

Zijwanden/kopschot

Wandinvulling 20 of 24 mm plywood of aluminium snap-lockprofiel.

Laadklep Dhollandia 1.000, 1.500 of 2.000 kg. Topklep met doorlopend scharnier en gasveren, waterkering en aluminium laadklepdorpel tegen portaal.

Opgebouwd uit geanodiseerd aluminium kap- en brute aluminium toogprofiel met een lichtdoorlatende polyester plaat. Geïsoleerd 25 mm dakpaneel tegen meerprijs.

Aan de achterzijde worden de achterlichten in RVS lichtbakken gemonteerd. Aan de binnenzijde is de laadruimte standaard voorzien van 2 stuks plafonnière. Tevens wordt de carrosserie voorzien van wettelijk verplichte zijverlichting en LED topverlichting achter.

Kleurstelling

Wanden en achterzijde in 3 gangbare witte cabinekleuren; omrandingen in geanodiseerd aluminium.

Het aantal opties is bijna onbeperkt. Van standaard oplossingen zoals opstappen, zijdeuren, pijpenluikjes, verschillende wandinvullingen, spiegeloverbouw, lat om lat, bindrail, sjorogen tot complete wanden met harmonicadeuren.

Naast een aantal standaard afmetingen, kan de GlobalCruiser worden gebouwd in de door u gewenste afmetingen.

Download een productblad

Onze erkende dealernetwerk

Bekijk ons dealernetwerk voor een dealer bij u in de buurt. Scroll over de kaart voor de locatie en contactgegevens van de betreffende dealer. Of neem contact op met de dealer via het contactformulier naast de kaart.
null
NEEM CONTACT OP MET EEN DEALER

RECENTE PROJECTEN